torsdag

hejsan! nu är jag hemma igen och har packat upp min väska och packat ner nytt i en mindre väska :) använde typ mindre än hälften av det jag hade med mig till sundsvall... -.- men nu har jag packat bra! eller ah, det återstår att se :P nu verkar det också som att det regnar i göteborg, det gillar vi inte! hoppas det vänder!

jaja slut pratat. nu ska jag gå ner och äta tacos, fy bubblan va gott!!! tänkte också visa det jag köpte:


mobilskalet. från teknikmagasinet men finns även på 3 affären. det är typ läder


marinblå tröja från gant. mkkkkkt nöjd!


asdålig bild, tog en flummbild när jag provade ett par glasögon och hade min nya tröja på mig då ;) det är en grå munkjacka från peak, också extremt nöjd!



ja, nöjd med alla mina köp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback