fredag

godmorgon alla!
de två dagarna i Stockholm blev somsagt inte som plannerat....alla vet säkert att Rihannas konsert blev inställd 45 min  efter den skulle kört igång. vi som hade längtat så! när dem kom ut och sa det så blev alla chockade och trodde inte sina ögon. alla lämnade globen ledsna och besvikna och det var KAOS på tunnelbanan hem må jag säga!
tänk att typ hela globen ska åka med samma tåg.. vi bestämmde oss för att vänta 10 min på nästa tåg men det var lika mycket folk på det. ni kan tänka er när man gick på lillån och skulle åka till skolan på vintern och det var fullt i bussen...det var som då men typ 3 ggr mer folk.. :p sen skulle vi bara åka två hållplatser för att byta tåg och det var ju kaos att gå av också haha, det var en kille som stod vid dörren och ba: aj klackskor.. :'( hehe...
vi gick till 7eleven och köpte godis och en barnpizza och gick hem och deppade som alla andra :) men jag blir så sur när folk håller på att skriva massa negativa saker om rihanna efter detta! det är ju inte hennes fel att hon blir sjuk? alla blir sjuka herregug, även om det var tråkigt att det hände just när VI skulle få se henne. sen när folk skriver att de inte ska lyssna mer på hennes musik och att hon har "förlorat ett fan" är så sjukt töntigt. bara för att hon blir sjuk?!
om jag blir sjuk, ska mina kompisar hata mig då och inte vilja ha något mer med mig och göra? nej jag tror inte det! vi blev också jätte besvikna på att det inte blev av men efter att alla skrev sånt blev man bara sur på dem. och när alla skriver att hon borde "sagt till tidigare så man slapp åka dit",för det första det är inte bara HON som tog beslutet, och hon är ju en världsstjärna som säkert gör ALLT för att få uppträda!
det var ju därför det blev 45 min försenat också, för att dem gjorde allt in i det sista för att hon kanske skulle bli piggare! jag tycker mer synd om Rihanna än om mig och det borde ni också göra era själviskar ;)okej nu menar jag inte att alla skrev så eller tänkte så men dem som gjorde det kan ju ta till sig haha ;)
och alla som skrattar åt oss som inte fick se henne, tänk om det vore eran idol som ni inte fick se. det är faktiskt inte så kul ;)
OJ nu skrev jag mysket kände jag... men men gårdagen blev iallafall bra! hittade fina saker på stan och åt god mat och när vi kom hem så kom min älsklings pojke hit. han åkte nyss och idag ska det hända roliga saker må jag säga! berättar mer sen ;) ska även visa er bilder på shoppingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback