onsdag

godmorgon! igår var det vanligt dag i skolan. jobbade hela dagen med vårat nya mäklarprojekt, svårt! efter skolan åkte jag hem och åt lite mellis och bytte om innan jag åkte till dansen som började kl 5 :) på hemvägen plockade vi upp filip också, yei! :D vi pluggade hela kvällen och la oss skapligt, men jag måste nog säga att jag sov så himla bra inatt! vaknade inte en enda gång och drömde inge konstigt! rörde mig inte heller. så nu är jag ganska pigg :D tog samma buss som han så nu sitter jag i skolan och pluggar, prov im! börjar om typ 40 min :) efter skolan ska jag träna på friskis sen hem och plugga mer! trode vi hade provet på fredag men nejnej...
har min nya fins skjorta på mig idag också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback