söndag

hellu! i fredags fotade line mig, visar er bilder nedan! frös gjorde jag kan jag säga! när vi var klara så gick jag hem och kollade på tvoch drack te fram till klockan var kvart över 6 då jag sminkade om mig och bytte kläder. jag felicia och isabelle gick i sammlad trupp till jennifer där clara också var. vi åt god mat och pratade hela kvällen lång!
på lördagen åkte jag hem till filip och jag har varit med han fram till nu. vi har ätit god mat,maaaaaaaassa godis, varit ute och spionerat, gått lång promenad och kramats, kanon! nu kollar jag på "ät dig sexig" , det är typ som "du är vad du äter", måste börja träna!
det här lovet har jag bara lagt bort allt! jag har inte pluggat ETT PISS, jag har inte tränat utan ätit massa godsaker och spenderat pengar. nu ska jag börja träna, äta mindre godis, spara pengar till julklappar och såklart så måste jag börja plugga nu när skolan börjar igen.. prov på torsdag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback