tisdag

hejhej! idag var jag, filip och hanna hos deras farmor hela dagen! blev bjuden på massa god mat,efterätt och godis! spelade även massa spel, bland annat lärde dem mig kortspelet "Hollywood" och jag vann haha!spelade även ett annat spel och wii :D avslutade även med lite "gäster med gester" , har ni sett det programmet på tv? det är iallafall som charader fast man ska få fram en hel mening som är super konstig! haha det var mycket roligt.
åkte hem vid 7 kanske och nu har jag ätit lite kvällsmat och packat klart allt inför resan imorgon! gaaaah hoppas så innerligt att inte rihanna ställs in!!!!! blir upphämtad kvart över 7. får se om jag hinner blogga innan det.. annars försöker jag göra det på bussen från mobilen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback