dagens

nu sitter jag och kollar på tv men ska snart gå och lägga mig! är sjukt trött faktiskt! efter skolan så gick jag och marthina och solade 20 min. gick sedan tillbaka till skolan, mötte sanna också och satt där och åt kladdkaka som jag hade med mig! haha ja, jag bakade en igår men var egentligen inte alls sugen...så jag tog med det till tjejerna! bättre att dem äter upp det ist för att jag proppar i mig hela själv ;) sen gick jag och sanna till dansen som var skitkul som vanligt!
åkte hem, åt, duscha och ska snart hoppa ytill kojs! och vi har skolfoto im.....kill me! jag har ingen aning om hur jag ska se ut, men jag tycker mer synd om cassie som tydligen slingat sitt hår och det råkade bli gult? och skolfoto imorgon på det.. great! menmen, får väl gå upp kl 7 även fast jag börjar halv 1 im... :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback