fredag och höstlov!!!

hejsan! nu har jag äntligen tagit lov. behövs!! på lovet ska jag försöka att lägga undan skolan, men lite måste nog göras... men roliga saker ska också ske må jag lova! lovets höjdpunkt blir nog onsdag och torsdag! ska nämligen åka till stockholm på onsdag morgon med jennifer och isabelle! vi ska bara chilla i lägenheten eller på stan för på kvällen ska vi till globen och kolla på RIHANNAA!!! sen på torsdagen ska vi möta upp våra mammor och systrar på stan och gå på den årliga shoppingturen i storstaden :D sen ska jag ju också träffa vänner och filip på lovet såklart! känner att detta kommer bli en väldigt bra vecka!
idag såg mitt hår ut såhär. det tog ca 30 min att göra den här flätan på mig själv och ja, mn fick kramp i armarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback