måndag

hejsan! under helgen nu så har jag bara inte orkat bloggat.. sorry! gjorde ett inlägg från mobilen när jag låg i soffan och kollade på film men det ville inte komma upp så då sket jag i det...
menmen, i lördags åkte filip tidigt på morgonen till sin tävling. jag somnade om och vaknade vid halv 11. kollade på film och grejade hemma hela förmiddagen. på eftermiddagen åkte jag och mamma till coop och köpte godis! jag körde hem också :D sen på kvällen åt vi mat och kollade på en film som hette touchback eller ngt som var väldigt bra enligt mig :) på söndagen städade jag och tog det lungt, var sjukt trött faktiskt! på kvällen körde jag (!!) hem till filip och hade en riktig mys-söndag framför tv:n med tacos! la oss tidigt, skola idag!
nu har jag naturkunskap, blä. men om jag blir klar med uppgiften nu så äre chill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback