onsdag

ber om ursäkt! men nu ska jag försöka vara tillbaka :d
den här veckan har gått snabbt hittills. idag börjar jag kvart i 3 och har 1 lektion innan jag slutar. vaknade vid halv 11 och nu har jag pluggat lite men ska snart göra mig klar. har bjudit hem pappa på lunch också, sen åker jag med han till jobbet och städar innan jag åker till skolan :) får se om jag åker till friskis ikväll och tränar. beror på om vi får skjuta upp våran sam-uppgift! hur är det möjligt att ta oss ann en sådan uppgift när halva lärar-kåren på Thorén är i alicante och har det bra med alla treor?
nu ska jag iallafall göra ett ryck! vi hörs mer sen, och snart är det lov och då händer det massa roliga saker!
bilder från sista doppet för iår, september



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback