söndag

hejsan! helgen har varit grym hittills och den kommer bara bli bättre! i fredags var jag ju med min älskling! vi kollade på idol och mös! han är bäst<3 igår chillade vi hela dagen fram till 5 typ, då åkte jag hem och fixade mig tsm med min syster innan hon körde mig,olivia och sanna till stan för att ta bussen till en tjej i klassen där vi förade med massa från klassen, kul!! åkte därifrån vid 9 och kom till universitetet vid halv10. kön var lång men vi stod bara i kanske 20 min, en sak som var nice var att det var en DJ som spelade på en balkong för kön!

väl där inne så var det mycket bättre än karrofesten1 det var grymt bra musik a DJ Quality(stavning?)! det var mycket större dansgolv, det fanns även två! och det var inte alls lika varmt som på karro, vilket gjorde att det blev roligare! vi dansade loss hela kvällen och jag och line åkte hem vid 1. då hade både kroppen och halsen fått nog :) kom hem vid halv 2 och slocknade direkt!

idag ska jag först göra klart två uppgifter inom so som ska vara inne idag, sen kommer filip hit och då ska jag nog be han massera min rygg...får se om min önskan blir uppfylld haha ;) seeeee U
'

sanna och jag


olivia och jag


jag,pladdo,sofia,louise och shakar!


haha älskar denna bild!!


sanna olivia jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback