tisdag

hejsan! idag känner jag miglite hängig faktiskt :/ inte bra! skolan va seg.. hoppade även dansen idag.
nu kollar jag på tv, oväntat? ska väl plugga lite snart om jag orkar..
imorgon efter skolan åker jag hem en stund innan jag ska till lillånskolan för att marknadsföra Thorén Business School! om du är 96:a och går på lillån, kom på Thoréns föreläsning! eller kom gärna fram och prata med oss i pausen! vi finns där för eran skull för att svara på era frågor!
tror det kommer bli kul faktiskt! :D
ikväll ska jag och mamma ha lite mamma-dotter mys eftersom att vi är ensamma hemma...pappa är i stockholm och kollar på Sverige-Holland och mina syskon har ju flyttat hemifrån båda två..
OCH när jag kom hem idag så låg det ett paket på bordet från posten...jag kollade snabbt vem det var dill och det visade sig vara till moi!
AHHH hur snygg?! hon köpte denna och en marc by marc jacobs och jag har alltid velat ha denna eftersom att hon inte använder den! hon har ju den andra... och nu helt random fick jag den! ni anar inte hur glad jag blev! det gjorde min dag. har varit helt svag hela dan..fråga bara sanna som har fått stått ut med minaklagomål hela dagen :P men iaf, TACK SYSTER! loveu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback