torsdag

hej! sitter nu och har samhällskunskap. fick nyss reda på att om man inte får A på den här uppgiften så kan man inte få A i kursen... surt! menmen, jag är nog inget A-barn i sam! hungrig som satan är jag däremot! kom in några förut och sa att det bara var makaroner till mat idag...hoppas det var en myt!
och ikväll blir det PARTYYYYYY! karrofesten äger rum på satin ikväll/natt och jag känner att gårdagen kommer bli lite seg.. ;) efter skolan ska jag dra till pappa snabbt och städa och sen blire fix hemma hos moi med sanna och olivia innan vi ska vidare till ngra andra i klassen innan vi drar till satin :d är faktiskt grymt taggad! ska försöka ta bilder till er som jag visar i helgen! hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback