fredag!!!!

asså gud va jag älskar fredagar!!! speciellt denna fredag! har lämnat in alla jävulsuppgifter för denna helvetesvecka och idag gjorde jag även engelskaprov som jag trodde skulle gå PISS men det gick faktiskt bra! sen har jag inte träffat min älskling på hela veckan och ska åka hem till han sen när jag slutar, PLUS att han har köpt godis för 60 spänn till oss.....NICE fredag! :D det blir nog inge bloggning mer idag...då kommer han säkert bli sur.. :P så vi hörs nog imorgon!
mamma och pappa ska hämta mig hos f vid 10, då ska vi till pappas jobb och jobba lite, sen ska jag och mamma åka till stan och köpa skor till mig :D sen har jag INGE plugg till nästa vecka så jag ska bara ta det lungt hela helgen! ska bli så sjukt skönt!
louise,sofia,julia och jaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback