måndag

hejsan! igår hade vi lite födelsedagsmiddag och "firade" mamma lite som fyllde i fredags :) åt god mat,godis och sen kom filleponken som pricken över i:t till söndagsmyset! imorse gick vi upp och åt frukost vid halv 7, han gick till bussen vid 20 över och då hoppade jag i sängen och sov lite mer ;)
väl i skolan så bärde det av mot naturens hus i regnet och skulle göra någon undersökning. var där till hal 12 typ, sen vare lunch! kommer få hål i tänderna känner jag eftersom att det är förbannad jouice till lunchen varje dag! mums. typ päron jouice..min favvo!
nu har vi historia och jag måste verkligen jobba nu känner jag! vi hörs !
en till farlig grej på skolan....chokladmaskinen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback