måndag

godmorgon! sorry för att jag inte bloggat på hela helgen...hade en liten paus. jag tillbringade hela min helg med världens bästa kille. i fredags åkte jag till han efter skolan. myste bara hela kvällen lång! på lördagen åkte jag mamma och pappa till pappas jobb och jobbade 10-12. sen åkte jag och mamma till marieberg för att finna mig ett par nya höst/vinter skor. hittade dem, köpte lite mc och åkte hem :) på eftermiddagen kom f och vi kollade på Hur många lingon finns det i världen. världens finaste film! alla måste se den. det blev både skratt och tårar må jag säga! sen vare mat, entrecote ffs! mums va gott det var. sen kollade vi på mamma mia/fångarna på fortet innan vi somna. på söndagen bakade vi blandannat äppelpaj! vi har bara myst hela helgen och jag gillar verkligen den pojken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback