måndag

hejsan!

stannade hemma även idag eftersom att under helgen har det inte blivit bättre TROTS den medicin jag fick utskriven av vårdcentralen. när mamma ringde till dem imorse och sa att det inte var någon skillnad så sa dem aha men här får du en ny medicin! då när jag var hos vårdcentralen i torsdags så gjorde jag ett prov men det visade inget och bla bla, sen så ringer mamma på fredagen igen och då, utan att ens vilja ta in mig på fler prov, så ger dem mig ett pecilin på telefon som ska hjälpa. men nej. det blir typ värre. iallafall i ryggen! så imorse ringde mamma igen och då sa dem att dem hade fått dem riktiga provsvaren på mitt prov och att det var en bakterie som inte den första medicinen hjälpte mot...aha 14 tabletter tagna i onödan. YEY. men nu har jag fått mitt nya pecilin som jag bara HOPPAS hjälper! min rygg tar kol på mig just nu och jag kan inte tänka på något annat. AJ. kan inte heller sova utan ipren och vetekudden. FML. vårdcentralen kan ju inget.


bild från grekland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback