onsdag

halli hallå! sitter just nu och har svenska men jag är klar med min novell så nu ska jag bara chilla! igår vare vanlig dag i skolan. förutom att internet inte fungerade på hela dagen för NÅGON. kul. kunde inte jobba med något haha. så ovärd dag ! stannade kvar i skolan med sanna och "jobbade" lite innan vi gick direkt till dansen vid 5. så grymt jävla kul var det på dansen! jag älskar verkligen att dansa!
på kvällen när jag kom hem så åt jag medans pappa hjälpte mig med helvetes historiauppgiften! lämnade in den senare på kvällen och kollade på tv innan jag la mig till sängs.
imorse gick jag upp kl 8 även fast jag egentligen började 12.25... det var ju jobbdags på pappas jobb! fick skjuts in till stan och gick in på hm för lite snabb shopping som jag visar er sen! gick sen och åt med olivia,marthina och sanna innan vi vandrade tillbaka till skolan i regnet.
vi hörs när jag kommer hem! hugs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback