onsdag

hejsan! idag i skolan vare bra som vanligt, älskar ju onsdagar!! börjar 12.25 och har de roligaste lektionerna. svenska med PJ och sen företagsekonomi ;) åkte till skolan lite tidigare för att äta lunch i skolan eftersom att jag inte orkade göra mat hemma.. men jag glömde att jag skulle åka til pappas jobb och jobba imorse så nu sitter jag här på eftermiddagen ist.. ;) tog en sväng förbi Rosalis deli och köpte en baguette och en ice tea innan jag gick till bussen som tog mig hit :)
nu funderar jag på om jag ska jobba lite, fick nämligen en uppgift i business eftersom att vi slutade tidigare. ska iallafall åka hem med pappa runt 6 och när jag kommer hem ska jag träna! vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback