söndag

hejsan hejsan! sorry för att jag inte bloggade igår!

i fredags så var ju familjen sandberg hos oss. det var mycket trevligt! vi åt god mat och pratade i flera timmar. jag filip och hanna tog oss även kanske sista doppet i poolen för iår runt 11...KALLT! även fast det var 27 grader så var det kallt :O kan ha och göra med att det var typ 20 minusgrader ute i luften haha :P vi visade även kort från våran resa till grekland i somraas, gud va jag vill tillbaka!! vi gick och la oss vid halv 2.

i lördags så vaknade jag och min prins till liv vid halv 11. låg kvar och morgonmyste till halv 12 innan vi gick upp och åt frukost! runt 1 åkte vi (jag körde!!) till golfbanan och gick några hål. det kunde ha gått bättre men är man nybörjare så är man, right? åkte hem vid halv 5, mamma och jag övningskörde en liten bit och jag gjorde brännmärken på garageuppfarten!
på kvällen kom felicia och jennifer hit vid 8-9. vi hängde hemma hos mig ett tag innan vi drog vidare på party med isabelle också. stannade inte så länge där, det var typ 100 människor på en liten yta så det var typ 40 grader där inne! vi vandrade mot stan vid halv 1. tog en sväng förbi mc innan vi tog bussen hem vid 1. när jag kom hem så slängde jag mig i sängen och somnade på en gång!

nu vaknade jag för kanske 45 min sen. ska nog sätta på en film och bara va idag. får se om jag måste plugga lite också...mycket i veckan :/ jaja vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback