Älskade skola

Igår var jag på lillåns skola för att marknadsföra Thoren för sista gången. Har varit med varje år så det var faktiskt ganska sorgligt om man tänker efter. Ni som väljer thoren kommer inte ångra er, ni kommer få dom tre bästa åren ett gymnasium kan ge! Kärlek. Ni kommer få en fantastisk kunskap med business inriktning som är otroligt kul! Ni kommer få träffa engagerade lärare som bryr sig om er både inom skolarbeten och privat. Ni kommer få stöta på överraskningar som livar upp vardagen. Ni kommer känna att det är ett steg framåt i eran egen utveckling att komma till en skola som inte ser ut och jobbar på samma sätt som på eran högstadieskola. Ni kommer känna att ni växer som personer. Ni kommer lära er att ta för er mer och vara framåtriktade. Ni kommer få en sån otroligt bra grund och livserfarenhet till att fortsätta livet efter studenten. Ni kommer sakna skolan och lärarna.
Tänkte visa er lite bilder som jag hittade på mobilen från mina tre år på Thoren<3
 
Första veckan i ettan. Vi fick massa roliga uppdrag som skulle uträttas och klassen som vann fick sina datorer först! nej vi vann inte.... ett uppdrag var att skriva TBS rockar fett på en tårta.
Under idrotten har vi testat på massa olika saker! På denna bild testade vi på thaiboxning.
PJ på sin racermotorcykel under "Trampen" haha... Han åkte fram och tillbaka och hejjade stolt!
Här har vi PJ igen och det är det här jag menar med överraskningar. Ibland kan dom bara komma in i klasrummet med lite godis för att lysa upp vardagen<3
Gymnasiemässan 2012!
 
Varje år hyr Thoren Gustavsvik när dom själva har stängt för att bada till DJ-Petter såklart!
 

I 2an gör man alltid en dagstrip med sitt program och inriktning. Alla åkte till Stockholm och vi i marknadsföringen åkte på besök på Grönalund (på bilden är vi bakom stora scenen) och Sida.
 
En dag när jag kom till skolan vid jul låg detta på ett bord<3
Julavslutningen är alltid på Ritz och det brukar vara en "hemlig gäst" ...
MEN såklart uppträder även lärarna! Här gjorde dom sin egen tolkning av Gangnamn Style!
 
Och JA, det är okej att ha mjukisbyxor på sig!!
 
PJ under en svenskalektion, vem säger att man måste stå upp och föreläsa?

haha såklart ska man även ha tävling om vem som kan göra högsta tornet med glas, men det som gör att det ramlar är även ansvarig städare!
 
 
På alla<3dag fixade elevrådet så att man fick skriva hälsningar som dom satte upp på alla väggar i BL
Och mitt underbara tjejgäng hade mysfika<3

Elevrådet bjöd även på gott alla<3dag-mellanmål!

Skolavslutningen,  Tre lärare hade ett nummer att visa upp och självklart fick lilla Anders vara med på ett hörn också!
Gymnasiemässan 2013!

Studentmössprovning!!!!!
Minnena bara rullar in och nu under mitt sista år så kommer jag bara samla på mig fler. Bland annat ska alla treor åka på Business trip till Barcelona i februari, och såklart väntar poolpartykväll på Gustavsvik den 5e december!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback