ÄNTLIGEN HELG

Hej! Det var ett tag sen jag kikade in här nu, sorry for that. Vill iallafall börja med att tacka bästa Fia för att hon har fixat min blogg så fin!! Tycker alla borde gå in och läsa hennes blogg HÄR !
 
Annars då? Dom senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Skolan har dragit igång och inlämningarna rullar in. Ännu har jag inte ångest men den lär väl komma när som. En rolig sak är att jag verkligen fattar matten just nu! Jag har alltid varit den som sätter sig lägst bak, inte lyssnar, inte bryr mig, sover igenom lektionerna och knappt får godkänt. MEN när skedde denna förändring? Matte C liksom, eller heter den 3b? aja, den ska ju vara svårast? Ända sen vi började har jag typ sutit längst fram varje lektion, hänger med i genomgångarna och... FATTAR VAD HAN PRATAR OM! Det är lite roligt för vi har ny mattelärare och han känner inte någon av oss i klassen liksom, och nu har jag varit ganska snabb och har svarat rätt svar om han frågar klassen ngt, så han tror typ att jag är asbra :)))) Hoppas bara inte hans förtroende i mig försvinner HELt efter provet vi har 25e... När han går igenom något och vill ha svar så kan han liksom säga : Vad blir det här då? Emma?...... en lärare har nog aldrig frågat mig högt sådär... kanske för att jag har varit den tröga :) 
 
Matten har alltid varit tråkigt men nu känner jag faktiskt..... att det kan vara kul också ?! Vad händer med mig haha. Hoppas bara min vilja hänger i hela året. 
 
 
 Jag och Fia i början av ettan... så små vi var :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback