Bh-ar....

En ska som står högt upp på min önskelista för julen är en ny bra strapless BH! Alla man köper på hm etc sitter ju aldrig uppe och jag får damp. Så därför gick jag idag till Twilfit för att kolla lite och jag fick väldigt bra hjälp! 

Provade lite olika och hittade två som jag föll för! Den ena var från twilfits egna märke och den andra var från wonderbra! En sak som är lite kul men sååå förvirrande är ju storlekarna... Kom dit och ba jag brukar ha 75b/c men det var tydligen fel.. Hon sa att jag verkligen inte skulle ha 75 utan jag skulle ha 70 och sen provade jag massa olika storlekar och alla är ju olika beroende på vilken modell det är... Asjobbigt! Men hon skrev iaf upp båda två så den ska jag ge mamma när hon kommer hem ;) 


Haha b och D är ju liksom som grus och berg typ... Man blir så förvirrad!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback