Helgen gick snabbt förbi

På tok för snabbt förbi! I fredags var det idolmys hos familjen Sandberg. Grät blod att George åkte ut, felfelfel!!!!! 
I lördags var jag på marieberg med mamma och min syster och kollade lite. Fick med mig ett par byxor, linne och lösögonfransar hem! På kvällen var det fest i all ära! Jennifer fyllde för ett tag sedan så vi var bjudna dig på middag och förfest innan vi drog till Strömpis och dansade. Sjukt rolig kväll! 

Idag har jag varit lite vuxentrött så att säga. Jobbet ringde in mig för två timmars jobb och sen träffade jag en i min dansgrupp och gick och kollade på Skapa dans! Nu ligger jag och försöker vila bort huvudvärken, blir en tidig kväll ikväll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback