Helg+lov

Aldrig varit så sköt med helg och nästa vecka är det lov!! 

Den här veckan gick fort.. Jag har mest pluggat och tränat! Idag efter skolan åt jag Olivia och Marthina kebab på palett, standard men sååå gott! Efter det gick jag och uträttade lite ärenden på stan, först gick jag in lite på Heaven, är för svag för att gå in där egentligen... Så fina kläder!! Sen gick jag till banken och skaffade ny digipass eftersom jag har tappat bort den... :) sen gick jag till cubus för att hämta lite schema och intervjua min chef lite! Där så blev jag även tillfrågad att vara modell för MakeUp store på julgalan i december vilket var otroligt roligt!! 
Hann även med att träffa Filip en snabbis och köpa biljetter till hockeymatchen på tisdag! 

Nu ligger jag bara och chillar. Ikväll ska jag träffa Jennifer! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback