Kärlek

Helgen har spenderats med min allra bästa vän, min andra halva och min stora kärlek<3 vi hade en myskväll med tacos och idol i fredags och igårkväll lagade vi gourmetmiddag och bjöd hans familj på, blev väldigt lyckat! Han är världens underbaraste<3 Bara det att han så fort jag säger "aj" och viker kroppen till en boll så springer han genast runt frukostbordet för att smeka mensvärk-magen<3 Eller att han, när vi kollar på Americas got talet och en låt som spelades på min farfars begravning kommer upp och jag blir ledsen, verkligen vet hur han gör mig glad igen genom att först krama mig och stötta och sen visa något roligt klipp som vi båda skrattar åt<3 

Idag tog vi en morgonpromenad i det fina höstvädret till en lekpark och båda två blev småbarn på en sekund haha. Vi gungade och busa i någon klätterställning och allt var väldigt roligt, det var länge sen jag kände mig som ett barn. 

Jag vet inte vad jag skulle göra utan han och jag hoppas verkligen våran kärlek håller i ett bra tag till<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback