Söndagen

Under söndagen så hade jag och Filip bokat relaxen på gustavsvik! Extremt skönt med tanke på att gjorde högskoleprovet under lördagen som förövrigt gick så jävla dåligt haha. Men jag måste säga att det var ganska överskattat... Visst det var hur fint och mysigt som helst!! Men det fanns ju inte jätte mycket att göra... En bastu, ett varmrum, en bubbelpool och sen stolar och bord.. Som tur var så hade man även tillgång till äventyrsbadet, motionsbadet och solning så vi gjorde allt man kunde göra! Sprang runt på äventyrsbadet, simmade 20 längder, hoppa i hopptornet(okej bara Filip) och solade i varv med att springa upp på relaxen och basta och bara chilla! 


Nu måste jag också önska mig en badrock i julklapp.. Det var så sjukt skönt att ta på sig den efter duschen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback