TRÖTTARE ÄN TRÖTTAST

Godmorgon på er! Vaknade pigg som en mört när klockan ringde 05.30! Eller... Nä! Ni som har hängt med ett tag vet att jag städar på min pappas jobb en gång i veckan och jag gillar att lägga det så att jag kan åka med han på morgonen och sen kär han mig till coachtiden kl 8 varje tisdag. Får alltid så mycket gjort på coachen då+att jag inte orkar åka buss för jobbet ligger vid lek och bus landet och pappa kan köra på morgonen när det är lungt på jobbet;) 

Annars då? Går en låg dag idag, till halv 4. Coachtiden, två lektioner och UF-möte står på schemat idag! Ha en bra dag allesammans! 
Har min sköna kofta från Bondelid,tiger jeans och en t-shirt från hollister idag. Mitt hår är en enda stor kalufs idag, la mig med blött hår och har inte gjort något med det idag... Det enda positiva är att det ser tjockare ut när jag inte plattar det, det gillar jag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback