HELGEN (Fredagen)

Helgen är redan förbi men den har varit mycket bra måste jag säga!! Jag själv gillar fler inlägg än längre inlägg så jag gör tre olika eftersom min helg har varit så händelserik ;)  
 
I fredags var det skolfoto (mitt livs sista!!) och ja det blir väl som det blir, som alltid. Efter det gick jag och mina bästa tjejer till Hälls för att bli bjudna på fika i samband med en reklam fotografering till deras hemsida. Tog en fet bit av min bulle (som förövrigt var skitstor och full med socker, skitgod!!!) och så säger fotografen "STANNA DÄR, PERFEKT!" känner att den bilden vart skitfin :)))
 
 
Min kväll blev inte som planerad haha, men jag gillar att kunna vara lite spontan. Jag hade planerat en lugn kväll med onyttigheter och film blandat med mys med mormor och morfar samt kusinerna som kom på fredagskvällen men SÅ blev det inte! Tjejerna övertalade mig att hänga med på utgång och eftersom vi hade både köföreträde och gratis inträde så kunde jag ju inte säga nej.
 
Det var en rolig och galen kväll, som alltid med dom där tjejerna ;) Kom hem med sista bussen och ställde mig direkt i duschen, det är verkligen det bästa när man kommer hem från krogen och stinker rök blandat med alkohol. (Ena av nackdelarna med utgångar) Vill inte ens gå in i mitt rum med mina kläder och verkligen inte stinka ner min älskade säng<3 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback