HELGEN (Lördagen)

I lördags vaknade jag upp med mina älskade kusiner i huset och vi bestämde oss snabbt för att fly huset eftersom allt och alla fixade inför kvällen så vi tog bilen och åkte in mot stadsparken och stora holmen för lite lek och stoj. Tyvärr så var allt stängt och skittråkigt nr vi kom dit haha så vi gick till andra stadsparken (ni vet med scenen och gamla "stugorna"?) MEN det var stängt där också... så vi gick in till stan och fikade på Hälls istället, fick väl ett craving på den där blåbärsbullen haha! 
 
Vi var hemma till lunch för lite bad, fix och trix inför kvällen då det var 50-års fest för min älskade mamma! En trevlig kväll med massa trevligt folk och god mat helt enkelt.
 
 
Hade på mig en underbar klänning med urringad rygg från Zara och söta klackar från Din Sko 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback