HELGEN (Söndagen)

Igår vaknade jag upp bredvid mitt hjärta på tok för tidigt enligt mig, är ju ingen morgonsmänniska, men vi hade Teetime 10.51 så det var bara att dra sig upp. Vi spelade ihop med Alexander och Linn idag och det var kul! Alexander och Filip är golfkompisar sen tidigare och jag och hans flickvän Linn gick "gröntkortkursen" tillsamans. Kom dit typ 10.50 så vi hann inte värma upp innan vi gick ut på banan men jag kan ju inte direkt lova att det hade blivit så mkt bättre om jag nu hade värmt upp på rangen.. är ju inte så jämn än. MEN det viktiga är att jag höll humöret uppe under spelets gång (nästan iaf) och det var fint väder. 
 
När vi kom hem så hjällpte jag och Filip pappa med att få ner partytältet efter festen som var gigantiskt. Trodde jag skulle dö några gånger men det gick bra och snabbare än vad jag trodde så det var skönt! 
 
Efter det njöt vi bara av att få ha en heldag tillsamans<3 Som såkallad golffru så får man ta vara på varje tillfälle under sommaren som man får men snart är golfsäsongen slut och byts ut mot höstmyset.  
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback