I SEE MYSELF IN YOU

I'm There Too- Michelle Featherstone 
En av mina absoluta favoritlåtar. 
 

Gårdagen var väldigt bra måste jag säga!! Dagen gick väldigt fort men det var för att jag gjorde saker hela tiden men hann även med lite slapp på förmiddagen. Hann även träffa Olivia en stund, vi bakade helt otroligt goda muffins<333
Och dansen var sjukt rolig. Vi håller på med en koregrafi som är SÅ jag!! Jag älskar den. Fick lite ont i foten bara.. stukade foten på för typ två veckor sedan och det har varit ganska bra men fick ont igår. Idag känns det lite bättre så ikväll kör vi igen! Då är det modernt som gäller och vi ska börja med en ny koregrafi. 
 
Det är mitt sista år med dansen nu så jag ska verkligen ta vara på tiden!! Förra veckan gav jag förslag till min tränare på olika saker vi kan göra som jag hoppas (!!!) går igenom. Sista året-Det gäller att ta för sig. Jag tänker inte stå tyst i ett hörn. 
 
Det är som min en i min danssgrupp skrev på twitter- Dans är min terapi. Det är så sant. Man kommer till danslektionen, släpper allt och bara är. Älskar det. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback