MOT SPANIEN

Måste säga att denna dag är perfekt för att åka till varmare breddgrader! Det är mulet, grått, dimmigt och kallt. Men imorgon ligger jag på playan och steker!!! Fyfan va skönt. 
 
Men innan vi åker så ska jag en snabbis på stan (åker inte hemifrån hörns vid 3) och byta min nya väska som är trasig... och jag har bara haft den i 1-2 veckor... men så går det väl om man köper budget från Lindex antar jag ;) Jag har ju på senaste tiden förälskat mig i kläder med lite bättre kvalité som då ligger på ett lite högre pris men som sagt- man får det man betalar för! Skulle verkligen vilja köpa mig en riktigt snygg väska med bra kvalité, typ Mulberry eller Hemrés(Birkin bag<33) men just nu så försöker jag spara pengar till att komma till New York i sommar så märkesväskan får vänta helt enkelt! 
 
Den är ändå ganska snygg tyckte jag! Ville ha en väska som var snygg som kan ha på stan men som ma även kan ha till skolan som datan får plats i! 299 kr gick den på. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback