TILLBAKA

Hej, jag har under ett tag nu tänkt att jag ska börja blogga igen men varit osäker. Vad ska jag egentligen blogga om? Varför skulle folk vilja läsa min blogg? Men jag känner att det även skulle vara skönt att ha en plats där man bara kan skriva av sig, allt som händer och alla tankar somn flyger runt i ens huvud. 
 
Kom på för några veckor sedan att jag faktiskt hade kvar min gamla blogg och gick in på den och läste allt. Ja vad ska man säga..haha.. MEN alla har vi varit små, eller hur ;) tänker inte ta bort mina gamla inlägg, det är otroligt roligt och skrattretande att gå tillbaka ibland och se mitt gamla jag. Men nu börjar ett nytt kapitel här i bloggen. Ett nytt kapitel där jag inte är den där lilla tjejen längre.
 
Med nya vänner, nya intressen och nya prioriteringar så ska jag försöka få ihop några blogginlägg. Får se hur det går, jag som inte ens kan mitt lösenord... både min mejladress och lösenordet till den här bloggen var som tur var sparade i datorn! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback