TISDAG

Hejhej! Idag är det tre dagar sen jag kom hem från Spanien och jag har redan tappat ALL färg typ. Måste nog åka till solariumet och spendera lite tid där.. Det känns ju såååå mkt bättre med lite färg  huden! Man ser piggare ut. 
 
Idag åkte jag och Olivia iaf tillbaka till våran gamla skola. Gamla hederliga Lillånskolan. Vi skulle nämligen hälsa på våran älskade lärare Christine<3 normalt sätt skulle jag aaaaldrig  åka tillbaka men med den där personen på plats så blir det skillnad. Vi hade henne i engelska under 7an,8an och 9an och hon var verkligen bäst! Hon var rolig och flummig men samtidigt hade hon en bestämmd sida och var asbra på att lära ut! Jag och olivia har hälsat på henne typ 2-3 gånger sen vi slutade där och hon blir lika glad varenda gång. Hon är verkligen en av dom bästa lärarna jag har haft! Alla borde få ha en lärare som Christine i sitt liv. 
 
Skolavslutningen i 9an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback